orion68

srijeda, 29.10.2014.

<3

Majko.......

Ruzo moja....
U teb neki nemir vlada....
Osjetim to na daljinu.......

Bakterije ,one dobre u utrobi stvaraju ti Rak.

Nedaj se Majcice mila, to ti dijete zbori!
Jer ti moja si Vila koja je izdrazala i jacih boli!

Boli porodjaja, majko mila.
Tad si umirala za svoga sina.

Predlazem lagano pranje crijeva vodom, antibiotik i rijec.
Rijec blagu sa tim dobrim tijelima, koja i neznajuc postaju Antitijela koja ti niste Organizam.

A ja cu i dalje mislit na te iz daljine
Dugo u noc pazit cu te Majko
Iako si me otjerala iz skuta tvojih, zbog derista razmazenih svojih, pa sad po bijelom hladnom svijetu ja muku mucim i Germanski ucim
I kao Cigan zivim na cesti ...putujuc iz Macehe k tebi Majko....
h.....

- 22:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.