orion68

petak, 27.03.2015.

Moja tuzna samoco

O moja tuzna samoco, kako li si lijepa
Predivna si kad me primis pod zvijezde svoje tuge
Kad u samoci tugujem sama s tobom

Kad u tebi nadjem tugu i ljepotu tvoje tuge
Tugo moja, samoco moja
Samo meni pripadas
Zauvijek si bila i bit ces samo
Moja tuga i
Samoca
Nikada te necu dati , nikome, samo si moja, meni pripadas.

Tako sveta, neukaljana od povrsnosti
zlobosti, lakomosti, lazi , mrznje, pohlepe, koristoljublja i svega zemaljskog, prolaznog
Sto mi to tijelo veze za ovaj ukaljani svijet?

Ti si tako cista
Tako lijepa
Kao potocic,violina i svi tonovi duse ugradjeni u muziku covjeka i zene koji te traze svemirskim prostranstvom i neznajuci da si tu, pored
Ne, ti si zubor malenog moga potocica, pored kojeg se igraju vile i trepere svoj prelijepi ples
Volim te sto si uvijek uz mene, sto si vijerni suputnik na putu zivota mog. Tugo moja..
Uz tebe nisam nikad sama bila, moja sveta samoco niti cu ikad biti, jer znam da si moj vjerni prijatelj, da me tiho pratis, moju borbu, moj zivot, ta znas me od malena kad andjeo bijah..

Vidim te svugdje, nadjem te, a i ti mene nadjes, u poljima nepokosenog cvijeca, u oblacima pred zalazak nase zajednicke ljubavi sunca, u mjesecevoj noci, o kako si onda lijepa, prekrasna bozanska , kad te tugo osvijetli mjesecina, tek onda znam kako si velicanstvena, tek onda znam da o tebi narod zemaljski pjesme pise, cvrkut pticica, na mom balkonu kad dodju po mrvice, ipak , najljepsa si pored potoka, tamo znas, samo ti i ja znamo gdje...tamo velicanstveno pokazujes silu gospodina stvoritelja, i meni sviras tugu o samoci duse covjeka KOJI TUGUJE, gdje vile zemaljske violinom i tonovima ga posjecaju da je dio univerzuma, dio boga, dio energije koja stvara zivot i ljubav, dio ljubavi koja stvara.....

tugo moja, samoco
prelijepa si
u tebi zivim ja
i dusa moja
koje smo zarobljene
tijelom
postankom
pohlepom, mrznjom interesom
a
cekajuci potpunu slobodu
cekajuci leptira sumskog i petra pana
da nas odvede
u novi svijet carolije
https://www.youtube.com/watch?v=QuNhTLVgV2Y

- 15:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.