orion68

nedjelja, 02.08.2015.

Da sam ja netko..

Svi ljudi bi radili svakim danom po 4 h. Tek toliko.
Placa bi im bila minimalac, ali za taj minimalac bi mogli solidno zivjeti.
Kupiti odjecu, platiti ratu stana, voce, povrce i meso u skladu hranidbene piramide, auto ne nejnviji , ali skoro nov.
Imali bi vise vremena da upoznaju ljepotu potoka, ljepotu zelene trave i pticica i svega sto zivi na planeti sto Zemlja se zove!

Bore bi nestale, opustenost bi nastala. Borbe za zivot bi nestalo.
Uzivanje u zivotu bi nastalo.
Uzivanje i dosta vremena uzivanja u djeci svojoj, unucima, roditeljima i ostaloj rodbini.
Dala bi im igracke, da se cijelim danom igraju, uzivaju. Nestali bi tamni dani.
Svim Majkama bih izbrisala bore. Djeca bi manje ucila bla, vise postivanje zivota, ljubavi , ucila bi ih kako se zivi, kako se voli, postuje.
Da sam ja netko!
Robovi koji imaju po par poresea, bazene i vile, njima bi rekla da vide travu, da idu na piknik, da nebudu robovi stvari.
Da ne prave tolike vile i velike kucerine, da nam na kraju to previse bude za odrzavanje i da nam na kraju dosta jedna sobica, kuhinnja i vc, tamo kad smo 65,70 godinica.

Radili bi divne stvari, prekratki bi bili dani!
Cijela Majka Gea i svi marljivi mravi na njoj, svi bi bili isti! Robne razmijene bi i dalje ostale, ali na cijeloj Gei, svaki stanovnik, bez obzira gdje bio, nalazio se nebi radio vise od 4 h na dan efektivno, i svi ti marljivi mravi planete sto Gea se zove imali bi jedan minimum place sto isti je bez obzira gdje!
Naravno da bi bila i zlocesta, pa bi svima stanovnicima Zemlje dozvolila max.2 Djece po Obitelji!
Briga o nasim starima i njihova mjesecna mirovina bi bila isto ISTA! Svi svugdje bi imali istu mirovinu, i crni i bijeli i zuti!
Da sam ja netko.. nebi ljudi zivot proklinjali!
Kako bi se zivjelo i kako bi se voljelo i kako bi dobro bilo.
Samo da sam ja netko..................

https://www.youtube.com/watch?v=POxeL9VXgls

- 18:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.